28 Eylül 2010 Salı

soyunun bedeninizi, görelim ruhunuzu..

Kadınları çok iyi tanıyordum fakat bazıları olduklarından çok farklılardı. Yargılarında net olamıyorlardı. Bir şeyleri sorgularken bile başka birinin taklidini yapıyorlardı genelde. Sarhoştum kesinlikle ama ne yaptığımın farkındaydım da. Fakat kadınların bunca hatasına rağmen çok azının mantıklı düşünebiliyo olduklarına inanamıyordum. Duygularıyla, kendileriyle yanındaki insanlarla çelişen kadın tipi artık çok sıradanlaşmıştı. Bu yüzden kimseye tepki vermiyordum. Umrumda değildi insanların benim hakkımda ne düşündüğünün. Alışmıştım kendi içselliklerini saklayanlardan. Herkez bedenini geçirmişti üstüne ve kimsenin ruhunu göstermeye cesareti yoktu. İnadına yüzlerine vuruyordum insanların ama anlamamazlıktan gelen çoktu...

Hiç yorum yok: