25 Eylül 2010 Cumartesi

ikili ilişkiler

İnsan ilişkileri doğru düzgün yürümüyordu nasılsa. İlk iki hafta herşey canlı gider sonra taraflar ilgilerini kaybederlerdi. Maskeleri düşer, gerçek yüzler görünmeye başlardı. Çatlaklar, bönler, kaçıklar, kinciler, saditsler, katiller ve cemaatçiler. Modern toplum kendi türünü yaratmıştı ve insanlar biribirleriyle besleniyorlardı! Ölümle düello gibiydi bir lağım çukurunda. Bir ikili ilişkiye umutla bakacağınız en uzun sürenin 1,5-2 yıl olduğu fikrindeydim.Aksi bir durum varsa eğer ortada bir sorun var demektir!
Gözleri o kadar büyüktü ki, bazen bütün dünyayı görebildiğini düşünüyordum. Eğlenirken ifadesizdi yüzü. Cebimde 20 kişilik bilet parası olmasına rağmen etraftan para toplamıştık konsere girebilmek için. Bu çok eğlenceliydi. Eğer yanımda güzel bir kadın varsa hareketlerime dikkat ederdim. Bu konuda hem cinsimden hiç memnun değildim. Yıllar önce bırakmıştım her güzel kadını potansiyel seks objesi olarak görmeyi ve sadece kendi eğlenceme bakıyordum. Zaten ikili ilişkiler konusunda kafamı yormuyordum  artık. 2-3 saatlik konser eğlencelerinin seksten daha zevkli olduğunu biliyordum. Eve gelip sıcak puğaça yedik. Teomanla vals yaptık ve gün bitmişti artık. Kudüslü kralı düşündümde 6 tane karısı vardı adamın ve kadınlarla ilgili konu kapanmıştı onun için. Benim için ise kadınlar konusunun ne zaman kapanacağını bilmiyordum. En azından şimdilik..

Hiç yorum yok: