13 Eylül 2010 Pazartesi

6'lık efes ve türk kahvesi.

birbirimizin aynısıydık ve birlikteyken de oldukça rahattık. Mesela sadece bir öpücük için yolda sadece arabaların olmaması yeterliydi. Yine o harika bacaklarını ortaya çıkaran bir etek giymişti ve bu yüzden üstüne ne giydiğine pek dikkat etmemiştim. Tam bir bacak fetişistiydim. Yıllarca arzuladığım bir kadın karşımda tüm güzelliğiyle türk kahvesi içiyordu. Gözlerinde tüm içtenliğini anlatan bir güzellik vardı. Fırsat buldukça kulağına eğilip, ne kadar albenili, çekici ve havalı bir kadın olduğunu söylüyordum ona. Çok güzel değildi aslında ama kahve içişinde bile bir hava vardı insanı kendisine bağlayan.
Yayalara yanan yeşil ışıkta yolun ortasında durup arabaların içindeki insanlara el sallıyorduk. Ahlak kurallarına karşıydım. İnsanın ne söylediği ne giydiği ne yaptığı sadece kendisini ilgilendirmeliydi. o ise toplumun belirlediği kurallara uymak zorunda hissediyordu kendini. Belkide bunun için yaşıyordu.
Tranvayın gelmesini beklerken yıllarca neden ayrı kaldığımızı düşündüm hep. Suçlu olduğum zamanlarda; nede olsa bir gün bitecekti derdim kendime. Ama bu sefer diyemedim, bitmeyedebilirdi. İkimizde yalnızdık ve iyi ki bir araya gelip lanet kaderlerimizi kıyaslamıyoruz dedim kendime. En güzel avuntumdu bu benim. Tranvayın son durağında inip en yakın dolmuş durağına yürüdük birlikte. Beni durduracağını bildiğim halde onu öpmek istedim orada, ama ya karşı koymazsa diye düşündüm birden. Ya karşı koymazsa bana, ne olacaktı? Bunu düşünmek başımı ağrıtmıştı. Keşke bir 6lık efesim olsaydı die geçirdim içimden. O zaman bir şeylerin sorumluluğunu almak daha kolay olabilirdi.. Minibüste omzunu başıma koydu ve çok kısa bir yolumuz vardı. Lanet dünya neden bu kadar küçüktü ki! Ertesi ve bir sonraki günde onunla buluşmak için işimi bırakabileceğimi düşündüm eve gidince. Bu sefer yanımda bir 6lık efes vardı ve bunu kolayca yapabilirdim..
O, hiç bir zaman arkadaşım olmadı benim. Aramızdaki ilişkinin adını koymak beni hep huzursuz ediyordu çünkü. Eğer bir sınır getirirsek hiç zevkli olmayacakmış gibi geliyordu ve poligamik yaşantım içinde bu gerekliydi sanırım. Masamda bira şişeleriyle sızacağımı düşündüm birden ve en yakından tanıdığım kadına iyi geceler dileyip sızdım.

Hiç yorum yok: