12 Eylül 2010 Pazar

gri

poligamik yaşantım flörtlere dayanıyordu. Çok eşliliğe kesinlikle karşıydım fakat bir sevgili olarakta berbattım. Düzenli bir ilişkisi olan bir doktorla flört ediyordum ve en çok birlikte şarap içmekten zevk alıyorduk. Halbuki 2 senedir birlikte olduğu adamda idare ederdi. Sokakta yürüyor ve etrafta görünmekten korktuğu diğer doktorlara denk gelmemek için ara sokaklardan yürüyorduk. Kısa bir şort ve vucut hatlarını belli eden dar bir bady giymişti. ayağında roma terlikleri vardı. yüzünde neredeyse hiç makyaj yoktu. o kadar sevimli bir yüzü vardı ki makyaj yapsa sokakta birlikte yürünemeyecek kadar çirkin olabilirdi. Acele bir şekilde evinin karşı tarafındaki bir sitenin içinde bulunan parka indik ve şarabımızı açtık. Neşeli bir sohbetle şaraplarımızı yudumlarken ikimizden konuştuk sürekli. Daha ne kadar yürütebilecekti bu şekilde.. Ben yalnızdım belki ama kadının sevgilisi karşı apartmanda oturuyordu. Bunu düşündükçe bana yaklaşmaktan çekiniyordu. Halbuki proje bahanesiyle defalarca buluşmuştuk çimlerde, banklarda. Hatta sevgilisiyle bir çok seferde denk gelmiştik. Ama anlam veremediğim bir çekingenlik uzaklaştırıyordu onu benden.
Eğer sevgilim başka bir adamdan hoşlanıyor ve sırf ilişkisini tehlikeye atmamak beni üzmemek için o adamla birlikte olmuyorsa, bundan büyük rahatsızlık duyardım. Benimle birlikte olacağına onunla olmasını daha çok isterdim. Hatta böyle bir şeyi fark ettiysem, kadınıma  benimle değil onunla olması gerektiğini açıklardım. Ama, Her seferinde giderler ve her seferinde de geri dönerlerdi..
İkili ilişkilerde berbattım. Kadınlar ilişkinin sonlarına doğru beni karşılarına alıp 
''defalarca söylememe rağmen hep böyle davranıyorsun, bu çok rahatsız edici'' demelerine rağmen ben ilk defa duymuş
gibi '' cidden mi??'' diye cevap verirdim. Hep umarsız sevgili olmuşumdur.  Beter olan bendim. Eski sevgililerimin yüzleri aklıma geldiğinde bana söyledikleri berbat şeyler aklıma geliyordu. İlişkilerim hep karşı tarafın çabalarıyla ilerliyordu. Çünkü aşık değildim. Uzun zamandır da aşık olamıyordum. Tüm bu kötü huylarıma rağmen kadınların neden hala beni tercih ettiklerini düşünüyorum da; çevremdeki erkeklerin kadınlara yaklaşımları davranışları çok kötü. beni tercih etmeleri için çok daha fazla haklı gerekçeleri olduğunu düşünüyorum..

Hiç yorum yok: