14 Nisan 2010 Çarşamba

tarçınlı çaydan vazcaymak

vazcaymak; her an aklında olan ve tam anlamıyla karar veremediğin bir şeyden vazgeçmektir. Vazcaydım senden tarçınlı çay. Kokun, görüntün o kadar güzeldi ki, bu yüzden vazcaydım. Alışırım ve kaybederim diye, çabuk tükenirsin diye, başkalarının fincanında mutlu olabilme ihtimalin yüzünden vazcaydım. Sadece adını duyunca bile yüzümde ki aptal gülümsemenin hesabını kimseye veremeyeceğimden dolayı vazcaydım. Sadece bana özel olmadığın için ve bana özel olmayacağın için vazcaydım senden. Başkalarıda senin farkına varır, ve seni tatmak ister diye vazcaydım.
Bu çok zor oldu benim için. Halbuki hiç tatmamıştım ki seni. İçmemiştim bir yudum bile sadece baktım, kokladım, öğrendim faydalarını. Sanırım böylesi daha iyi. Sen alışmış olduğun fincandan vazgeçmedin, kırık dökük, tadını bozduğunu bile bile. Bende çay içmeden yaşamaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok: