3 Nisan 2010 Cumartesi

Ne boktan bir adamdım ben!??

Evet evet ne boktan bir adamdım ben! gerçek olmayan muzır oyunlar oynuyordum. Amacım neydi? Neyin peşindeydim? Kendi kendime bunun sadece bir arayış yalnızca kadınlar üzerine bir inceleme olduğunu söylemeyi daha ne kadar sürdürebilecektim? Üzerinde düşünmeden olayları kendi gidişatına bırakıyordum. Kendi bencil ve bayağı zevkimden başka bir şey düşündüğüm yoktu. Şımarık bir lise öğrencisinden farksızdım. Bir orospudan daha kötüydüm! ya da aldatan bir kadından! aldatan kadın erkeğini kandırır, yalan söyler, sevişir ve geri döner. orospuda insanın sadece parasını alır başka bir şeyini değil! Bense başkalarının yaşamları ve ruhlarıyla oyuncağım gibi oynayıp duruyordum. Kendimi nasıl adam sayabilirdim? Nasıl yazıyordum boyle!? İkinci sınıf bir De Sade'dim, zekamı bunun için kullanıyordum. Bir katil bile benden daha dürüst ve açık sözlü olabilirdi, bir ırz düşmanı bile.
Gerçekten de iyi birisi değildim. Daha da beteri kendimi olmadığım birisi gibi lanse etmemdi. Sırf bana güvenlerinden dolayı başkalarının yaşamlarına girebiliyodum. Böylelikle bayağı zevkimi en kolay yoldan giderebiliyordum. Odanın ortasında çıplak oturup ağladım. Penisime bakıp ' seni rezil orospu çocuğu aç gözlülüğünle ne kalp kırıklıklarına, bozgunlara sebep oldun biliyormusun!?

Hiç yorum yok: