10 Temmuz 2010 Cumartesi

sevme ihtimali üzerine

bir kadının daha önce birini sevmiş olma ihtimalini düşünmek acı vericiydi benim için. Hep bundan kaçmak istemişimdir hayatım boyunca. Bir kadın bir erkekle 2-3 aydan fazla geçirmişse eğer, onunla yatmış olmak ihtimalini göz önünde bulundurur ve onunla güzel bir gelecek düşünemezdim. Bu şizofreniye yakın bir durumdu. Halbuki kendi hayatıma baktığımda daha fazla acı vardı bir kadın için. ve o kadında böyleydi işte; daha önce başka birini sevmiş olması çok olasıydı. Benim için üzüntü vesilesi oluyordu. Böyle bir şeyi düşünmek bile, zamanında başka birini sevmiş olması gururuma karşı sert bir tokattı benim için. Gerçi günün birinde benimle tanışacağını nerden bilebilirdi ki.. Ama yinede onun birine dokunmuş, öpmüş olması benim için aşağılayıcı bir durumdu. Çaklıt bunu düzeltemezdi işte.. Sorunda buradaydı. Her ne kadar şimdilerde yalnız olsada.. Zaten şimdilerde adamakıllı birilerini sevmek çok zor. Herkez izlediği dizinin baş rol kahramanına bürünmek için can atıyor. Ve bu ülkede kadınların yarısından fazlası aşk-ı memnu dizisini izliyor... Diğer çeyreği de umutsuz ev kadınları! İyiki umursamaz yaşıyorum..

Hiç yorum yok: