27 Şubat 2009 Cuma

sanki seni benim için yapmışlar!

Bir sürü karışık şey ve üstüne bir sürü karışık şey daha. Sonra karışık başka şeyler, hayat ne kadar karışık dedirten cümleler:) Kesinlikle anlatım bozukluğu, düzeltiyorum; hayat ne kadar karışık dedirten: cümleler! Kadının tırnak etleri ile tırnak arasına sıkışmış rengi ne olduğu belli olmayan oje kalıntıları. Üstünde bilmediği renkteki ojeye uyumlu bi kaç bez parçası kafasında bilmediği şeyler. Kocaman gözleri ayın 14 ü gibi, düşünceleri ise saçmalık. Herşeye bi sebep ve yine herşeye bi sonuç. Ne kadar ağır. Tanrım nasıl taşıyor bunu? Bence çok erken ölücek. Tahta bi tabutta daha mutlu olacağına eminim. Zaten bi boka yaradığı yok kendini ve başkalarını mutlu ediyor.. Hiç boka yaramayan herfileride. Zamanında 9 gün odasından çıkmayan pis adamlarıda. Hıı birde küçük mutluklardan hoşlananları seviyor kendisi gibi. Küçük şeyler yaşayıp esrarengiz ayrılışlardan hoşlanıyor belki de kim bilir..
Hımm birde karşı koyduğum çok şey var şu sıralar. En sevdiğim adamlara küfür ediyorum herkezin önünde ve yine haketmediğim kadınlarla konuşmaktan kaçınıyorum. Belkide ilahi adalet doğrudur. Ne dersin? Yoksa annem bedduamı etti bana?
Sanki seni benim için yapmışlar, sanırım malzemeden çalmışlar:) oww ne kötü teoman duysa onu dinlediğim için müziği bırakırdı herhalde hehe:) Yapanlar eserlerine sahip çıkamamış ezilmiş bükülmüş çok fazla yıpranmış çok fazla insandan geçmiş. İzler kaplamış güzelim zemini, tutulacak yeri kalmamış. Anılarını ole bırakmışlarki yeni anılara yer kalmamış. Belkide iyi yapmış. Kim bilir?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

anlaşılmayanın ya tu kaka, ya da hayran olunası..ve arasındaki çizginin bu kadar ince durması

anılmurat dedi ki...

ve anlaşılmayan bir şey daha

Adsız dedi ki...

çok gereksiz.