8 Şubat 2009 Pazar

güzel bir gün ölmek için

unforgiven ritmiyle yazıcam bunları belki anlamaz bazılarınız.. Bu beni mutlu eder ama anlamasını istediğimde çok insan varki o şarkıyı bilmelerine gerek yok. En sevdiğin insanı uzun süre aramamak, merak etmek ama inadına aramamak; yolda ona rastlayıp kolundan çekip götürmenin daha güzel olduğunu anlaması için. İkili ilişkilerde de bole düşündüğüm için üzüyorum, üzülüyorum. Yalan söylüyorum güven vermiyorum. Zaten en baştan ikili ilişkilere karşıyımya neyse. Ne kadar saçma, bi insanın başka bi insana yıllarca ya da 1 saat tahammül etmesi eğer eğlenmesini bilmiolarsa.. Bir fizikcinin söylediği gibi dünyanın en zor 2. şeyini buldum ben! e=mc2. einstein kadınları çözememiş ona bile zor gelmiş gerek duymamış uğraşmaya.
birinin beni sahiplenmek istemesi özgürlüğümü elimden almak istemesi: uff ne kötü duygu bu! Hemen ordan çekip gitmek şart. Yoksa; teomanın dediği gibi 'güzel bir gün ölmek için!'
İstediğim zaman dışarı çıkmak sokakta gezmek istediğim zaman 'kapısında sabahlamak' onu görmek için.
Hiç bir zaman sahiplenmemek en iyisi . O son öpücüğü bir daha göremicekmişsin gibi ateşli ve bir daha ne zaman görüşüceğini bilmeden, planlamadan ayrılmak. Sanki birlikte değilmissin gibi onu serbest bırakmak hayata.. Onun yaşadıklarından zevk almak, onun dinlediği müzikle dans etmek. Evinin önünden geçerken bağırmak seni seviyorum die. ama aşağı indiğinde seni bulamaması..
Yaşamanız için bize kalıplar sunulmuş üniversite bitir mümkünse doktor avukat mühendis, hiç hayallerine yer vermeden dolgun bi maaşla çalış mütemadiyen evin babanın evinin üst katı olsunki gece yıldızları seyretmek için kimsenin bilmediği yerlere gidemeyesin. zaten ayıp akşam namazından sonra dışarı çıkılmaz.. daha birsürü tabu ve hepimiz onları yaşıyoruz en sevdiğimiz oğlumuzun değilde komşunun düşüncelerine göre yön verioruz hayata.. ne kadar acı.
Ben istediğim şeyleri yaşıyorum, birinin beni ele geçirmesine izin vermiyorum, yaşamak istediğim hayatı yaşıyorum imkanlar el verdiğince, olmak istediğim insanın yanında oluyorum benim gibi düşünen!
Dinlediğim şarkı daha fazla yazma diyor sanki: teoman-bazı yalanlar

Hiç yorum yok: