8 Mayıs 2012 Salı

Cinsel Politika

Geleneksek toplum kuralları madde 485346279751. Toplumumuzda iki cins arasındaki ilişkinin, sevişmenin, flörtün, ilk buluşmanın ya da adını ne koymak isterseniz, erkeğin ilk adımı atmasıyla başlaması gerektiği düşüncesi hakimdir. Dolayısıyla kadının biraz daha pasif kalıp, erkeğin ilgisini çekmeye çalışması doğal karşılanır. En çok duyduğum kadın sitemleri arasında bir numarayı kimseye kaptırmayacak bir söz vardır ki, tadından yenmez; '' ben daha ne yapayım?!'' Kadın diyor ki yani, ''süslendim, makyajımı yaptım, tatlı tatlı gülümsedim, mini eteğimi çektim, en güzel parfümümü sıktım, e hafif göğüs dekoltesi de verdim yinede karşıdan bir tepki yok.'' Bak bak bak... Tarihsel olarak bu süreç günümüze kadar gelmiştir fakat, bir çok gelişmede göstermiştir. Otobüste, kafede, yolda yürürken, bir partide, sahilde, bir çok sosyal alanda ki günümüzde internet üzerinden sıkça rastlarız, kadınlar hoşlandıkları erkeğin yanına hiç çekinmeden gidip onunla sohbet edip tanışabiliyor. Hatta direk, '' seninle sevişmek istiyorum'' diyenleri bile duydum. Özgüvenin insanda mütevazilikle buluştuğu an. Bir kadın gerçekten bir şeyler hissettiyse, istediyse, bunu utanmadan, saçma ahlak kurallarından korkmadan, yaşamalı. Erkek cinsinin insan olanına az rastlandığından, bu durumu '' olum, hatun direk geldi benle tanıştı, taş gibi, çakar geçerim'' sözlerini duymak pek mümkündür. Kadınları da bu içsel davranıştan uzaklaştıran birinci sebep budur. Kadın cinsinin de hepsi salak değil ya, düşünebilenleri var. Sıradan bir adamın yanına gidip ''senden hoşlanıyorum'' demiyorlar. Sıradan insanların yaşadıklarını ve cinsel yolla bulaşan hastalıkları bir kenara koyuyorum, günümüz ikili ilişkilerinin başlamadan önceki en büyük sorunu iletişimsizlik. Daha konuşmayı bilmeyen insanların, buluşup sevişmesi, sonrasında, ilişki zamanında büyük sorunlara neden oluyor. Örnek; R.T.E. bugün aramızda.. :) Diğer bir açıdan, duygularını, hissettiklerini, açıkça, çekinmeden, kim ne diyecek diye korkmadan ama akıllıca, hakkını vererek yaşayan ayrı bir insan ırkı da var. Ne istediğini bilen, dürüst, sadece seks için insanları tüketmeyen, duygularıyla hareket eden, geleneksel toplum kurallarını tanımayan insanlar. İnsanlar arasında bu çekişme sürerken, emperyalizm sürekli kazanacak. Tüketen toplum, zehrini yaymaya devam edecek. Daha güzel gösteren makyaj aletleri, daha güzel elbiseler. hep daha güzeli ve dolayısıyla daha pahalısı üretilecek. İkili ilişkilerin ahlaki açıdan çöküşü ise pahalı sevgililer günü hediyelerinin geri istenmesiyle son noktasına gelmiştir kanımca. Herkese iyi sevişmeler :)
Yorum Gönder