25 Mart 2012 Pazar

Boklukla ilgili

Bu ülkedeki gerizekalılığın en büyük kanıtı, raflara giren 10 kitabın 9'unun aşk üzerine olması. Aşk'ı orospu etmiş kapital sermayenizin, sizi kültürsüz bırakan ailelerin, eğitim sisteminin canı cehenneme. Çünkü sizler seks dışında yemeyen, içmeyen , okumayan, yaşamayan, duygulanmayan, ağlamayan tipik insanlarsınız. Size acı nedir desem bana elif şafağın çalıntı ve ergen paragraflarıyla cevap verirsiniz, size duygu nedir desem gerçek duyguyu anlatamazsınız, aç kalmanın, bilimin, felsefin, inancın, mücadelenin ne olduğunu bilmezsiniz. Size dostoyevskiyi sorsam, aç kalmamak için yazdığı kitapları anlatsam, size zindanlardan memleket için yazan nazımları sorsam, size ali şeriatiyi sorsam , siz ne yaptığını bile bilmeyen, makineleşmiş, hormonlaşmış duygularınızla çevreye kirlilik saçan idiotlar, size birşey sorulmaz. Çünkü siz gerçekten okumadınız, mücadele etmediniz, yaşamadınız, siz hiç kafanızı kaldırmadınız. Kültürsüz piçliğinizle tüm dünyaya zarar veriyorsunuz. Hayatta seksten daha değerli şeylerde var. İyi bir dünya yaratmıyorsunuz, iyi birşeyler yapmıyorsunuz. Çok üzülüp, çok ağlıyorsunuz, sahte yaşamlarınızın, hayatlarınızın bedelini ödüyorsunuz. Size bir bok sormuyorum. Sizinle bir bok ta yapmıyorum. Öyle yazıyorum işte, maksat bokluk olsun, canınız acısın. Acısın ki beyniniz revir yapsın, kromozomlarınız, hücreleriniz yer değiştirsin, belki hayatı tanımlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok: