15 Mart 2012 Perşembe

- 20 -

İnsanlar, bu dünyada kaçılması gereken öncelikli korkunç şeylerdendir. Hiç bir sınırlama getirilmeden sokağa çıkabiliyorlar istedikleri gibi. Oldukça duyarsız ve hoşgörüsüzler. İlgi alanları sınırlı ve bayağı, ayrıca kötü niyetli ve can sıkıcılar.. Bu yüzden çok fazla ilgilenmemek gerek insanlarla. Öte yandan hayvanlar, harikulade yaratıklar. İsteklerini, ihtiyaçlarını ve iç güdülerini bu kadar net yaşayabilen bir insana sahip olmak isterdim.. Gözlerindeki ve beden dillerindeki güzelliği fark etmek yeterli bir hayvanın insandan daha üstün olduğunu anlamak için. İnsanlar o kadar iyi görünmüyor, o kadar güzel ya da sahici davranmıyor.. Tam bir boş bulunmuşluğun içinde çoğu. Kafa yordukları şeyler ve yorması gereken şeyler arasında anlamsal olarak hiç bir benzerlik yok. Küflenmiş akıl sağlıkları da cabası. Yolda görüp kaçtığım insan sayısı, sokakta rastladığım hayvan sayısından hep daha fazlaydı. Gün geçtikçe ve tüketim hızlandıkça, insanların insanlara olana tahammülsüzlüğü de artacak. Daha önce duyulmamış sorunlar, kavgalar olacak. İyi ki ben çoktan yırttım. İki gün üst-üste aynı insanla görüştüğüm nadirdir. Böylece sigara ve alkol kullanmayan insanlarla yaşam standartımı eşitliyorum :)

Hiç yorum yok: