10 Nisan 2011 Pazar

- 12 -

-Bugüne kadar duyduğunuz, okuduğunuz, sevgi, aşk ve ilişkiler üzerine bütün güzel sözler, kadınlardan esinlenerek söylenmiştir. Kadınlarda mı, yoksa erkeklerde mi sorun var bilmiyorum ama bu böyle. Hatta erkek türüne aşkını en iyi anlatan yine bir erkek olmuştur genellikle. Biseksüel bir adamın konserine gittim geçenlerde. Sözlerde aşk, ses tonunda ihtiras vardı adamın. Ve herkes onun zamanın birinde hemcinsine aşık olduğunu biliyordu. Piyanodan çıkan ses bile aşkı anlatıyordu. Ama hep bi şikayet..
 Memnuniyetsizlik en iyilerimizde bile vardı. Yalnızlık, insanların genelinde klişeleşmiş bir duyguydu. Çekilmez!
Yalnızlığın sebebi biraz kurtarabilirdi  bu çekilmez durumu. Mesela ortalamanın altında insanlar, mesela siyaset, para, ikili ilişkiler, mesela nihat doğan :) Sebep nihat doğansa yalnız kalma istediği kabul edilebilirdi :)

Bana ne yaptın çocuk? Bu gün günlerden hiç. benim adım yok, terketmek, susmak, sessizlik, sonbahar, yalanlar, küçük ellerle açılan yaralar, bunlar hep bohem, umursanmamış sözler.
İnsanlar güzel duygularını kaybediyorlar. Temiz, güneşli bir havada çıkıp deniz kenarında bir kafede kahveni içip gazeteni okumaktan dahamı iyi bunlar?








- Belkide.

Hiç yorum yok: