9 Ağustos 2010 Pazartesi

gök kuşağı tonlarında bir kadın

esmer çikolata tenli bir kadına sarılmış müziğin mekanın keyfini çıkarıyordu. Daha kalabalık olduğunu düşündüğüm yabancı bir mekandaydım. Bir süperberduşa sapıtması için davetiyeydi burası. Adam karizmatikti ama kadınlar ne buluyordu onda bilmiyordum. İyimi düzüşüyordu yoksa çokmu parası vardı. Belkide her ikiside. Sahte kadınların lüks araba ve çok paraya bedava düzüştüklerini duymuştum. geçmişi silerlerse iyi bir çift olabilirlerdi. Mekana girer girmez gözlerini üzerimde buldum. Zarif fiziğinin üstüne geçirdiği gökkuşağını andıran elbisesi hatlarını çokta ortaya çıkarmasa da seksi durmasını sağlıyordu. Utangançtı. Bütün gece gözlerine bakıp gülümsedim. Kendimi ona bakmaktan geri alamıyordum. Uzun süre bakıştık ve karşılıklı gülümsedik. Seksten bile zevkliydi, herşeyden daha çok zevkliydi. Yemekten biradan ve bütün güzel kadınlardan. Etraftaki tek insan oymuş gibi geliyordu. Gece gençti bizde ole ama sanırım onlar değildi. Kalktılar. Bende son bardağımı bir dikişte bitirip ayrıldım ordan. Kederliydim,  o kadın beni mutlu etmiş bana gülümsemişti. açık kumrala kaçan teninde gözlerimi gezdirirken hiç gidebileceğini düşünmüyordum ama gitmişti. Tekrar göreceğime emindim hemde aynı kıyafetiyle daha sanal bir yerde..
Kadınlardan bir beklentim yoktu, çünkü şunu öğrenmiştim. bir şeyi ne kadar istersen o derece geri teperdi. Kadınlara bu kurala göre yaklaşmıyordum. oturup sadece sohbet etmek ve sevişip sevişmeyeceğimize zamanın karar vermesini beklemek hoşuma gidiyordu. Arzumu hep üst düzeyde tutacak bir kadındı ve artık çok daha yakındı bana..
Ve herkesin gülümseyebiliyor olması beni çıldırtıyordu. ama bu kadın ömür boyu gülümsemeliydi. Umarım bunu uzun süre benimle yapar.
pazar sabahından kalma notlar..

Hiç yorum yok: