11 Haziran 2010 Cuma

4

güzel bi yolculuktan sonra antalyaya dönmüştüm. Güzel bir yolculuk diyorum çünkü 6 kere mola vermiştik. İnsanın hayatından çalınan yarım saatlik tam 6 mola! Çoğu insanlar araları sevmezler. Özelikle planlı insanlar bundan nefret ederlerdi. Bense herşeye biraz ara vermekte fayda olduğuna inanırdım. İçkiye, yemeğe, sekse, gezmeye, güneşlenmeye, berduşluğa, kadınlara ve bazen de hayata. Acaba izin verirlermiydi iki yıl uyumama... sanmıyorum ama çok isterdim, uyandığımda etrafımdaki herkezin gitmiş olmasını.. döndüğümde televizyonum, bilgisayarım paslanmış, kitaplarım kurtlanmış olsun çok isterdim.
Sanırım acilen doktora! ihtiyacım var..
Dünyanın en büyük organizasyonu başlıyordu ve çok az tatilim kalmıştı. Bu yaz tamamen kendi işimi yapıp çocuklarla ilgilenicektim ve bu yüzden kendimi çok iyi hissediyordum. ergen olmayan insanlar çok daha az günah işlerler. daha az zararlıdırlar. hatta dünyanın en mutlu insanlarıdır cinsel organlarının ne işe yaradığını tam kavrayamamış olanlar. Tüm insanlığın hayalinde yokmudur çocukluğa dönmek.. üstelik her gün birilerini becerme isteğiyle ortalarda dolaşırlarken.. 24 yaşımdayım böyle trajedi, böyle çelişki görmedim doktor! yardım et bana..

Hiç yorum yok: