13 Kasım 2009 Cuma

yazdım

iyi bir gün değildi bugun
sivri bir çaresizlik hakimdi dünyama
şimdide makinanın başındayım
bu gece kısmetli olmayı bekliyorum.
yıldırımlar çaksın istiyorum
ama tutuşmuyorlar
tutuşmak istemiyorlar bir türlü
radyoda wagner harika
ama bugun ne doğduysa içimde
çiğnenmiş, fırlatılmış.
merhametinizi istemiyorum
bu tanrıların alacakaranlığında
kendime konuşuyorum sadece
benim konuşma aracım bu.
yinede biri bunu okursa ve
gecesi benimki gibi olmuşsa
buluştuk demektir bir şekilde
yabancı birader veya bacı
ve ikimizde biliyoruz
asıl trajedinin ölüm olmadığını
sen yalnızsın bende yalnızım ve
iyiki bir araya gelip acınası
kederlerimizi kıyaslamıyoruz.
ama şu yorgun makinanın
başına oturup şu son ve sıkıcı
satırı yazmama izin ver
yabancı dost:
buraya kadar okuduğun için
teşekkürler..

Hiç yorum yok: