10 Kasım 2009 Salı

hadi makyaj yap senden nefret etmek istiyorum..!

-her gün bir yerden göçmek ne iyi, her gün bir yere konmak ne güzel. bulanmadan donmadan akmak ne hoş !dünle beraber gitti cancağızım,
ne kadar söz varsa düne ait ...
şimdi yeni şeyler söylemek lazım...

mevlana celaleddin rumi

-hadi makyaj yap, dedi. adam
elinden alınmış sevgilisine
-doğal halinle seni sevdim ve şimdi nefret etmem lazım..
uzak dur benden git!
söylenmişleri söyleme..
kaç şimdi!

- seni seviyorum..
ben gidiyorum o hall.. bir kaç sene sonra görüşürüz. yine yaşnılanları unutup yeniden sil baştan yaşamak ümidi ile.
birbirimizi özleyip, arayıp, bulup yeniden aşık olana kadar
iç boşluğunu taşımak, altında ezilmek asi hislerimizin elimizdeki hiç kimseye veremediğimiz çürümüş boktan sevgimizi saklayıp, sunmak kurusunu
yeniden sana, yine sana
o ana kadar beklerim..

eskiden olduğu gibi, biz o nehirin sularında defalarca yıkanırız
o su hep aynı akar, aynı şekilde yıkanırsın sadece gökyüzü farklıdır başını kaldırıp bakmazsın zamana,
şimdi hoşçakal o zaman

Hiç yorum yok: