3 Ekim 2009 Cumartesi

bir hikayem var..

her görüştüğümde başkasıyla sevişirken gördüğüm arkadaşlarım oldu kısa bir süre.. Ve bunun normal bişey olduğunu düşünen biri daha.. Annemin neden arkadaşlarımı bu kadar merak ettiğini kimlerle görüştüğümü, bunu benden daha çok önemsediğini anlıyorum. Zira 'arkadaşını söle sana kim olduğunu söylüyüm' gereksizi burdan çıkıyormuş ve kimi zaman doğruymuş.. Bole umarsız sevinçli, halinden çok memnun zamanlardan sonra pişman olduğum bir sürü isyana kalkıştım. Geçti..

Yalanı hiç bu kadar sevmemiştim .. Öle yalanlar öle gereksiz oyunlar çevirdiki güldüm çoğuna:) Halbuki gerek yoktu ben zaten keyfime bakıyordum... Neden insanlar bole şeylere kalkışır. Ben çikolatalı puding seviyorum bundan başkasını yemem ama çileklininde tadına bakıyım demek zormu?? Herkez yaşıyo bunu. bende yaşadım..
Şimdi yeni bir hayata katıldım ucundan çok sorunsuz saf biraz dekolteli ama :)) Zaten fetişim acayip üstüme üstüme gidiyo :D
Tüm bunlara bir sürü sorunla girmek sorun yaratabilir. Elimdeki sorunları ortadan kaldırıp dekolteli bi hayata ortak olucam, bu kesin :)
Aaa sorun derken; ne kadarda boşmuş gereksizmiş.. Bir çok güzel anı teptim. Sanırım geri dönmeliyim..

Hiç yorum yok: