28 Ocak 2012 Cumartesi

- 16 -

Çıplaklığı sevmiyorum. Diz üstünde bir etekle salınarak yürüyen kadın, çıplak bir kadından daha çekici gözüküyor. seksi de sevmiyorum. öpüşmenin tadını vermiyor. Yemek yemek? eh işte. uyumak zaten sakıncalı. Hastalıklı ve kötümser bir hayat yaşıyorum. Herkes birbirini beceriyor, hemde arkadan. Para ve mevki bütün insanların maskelerini düşürüyor. daha fazla para, daha fazla ilgi, daha fazla övgü, daha fazla hayat, hepsi bu. Bir anda değişiverir her şey. Bütün o muhtaç olduğun zamanları, yanında olan insanları, iyi olduğunu duymak isteyen insanları öldürürsün bilmeden. Para suyunu çekiyordu kısa sürede. Bahis oynadığım miktar her geçen gün düşüyordu. İlk günler 20TL 2 hafta sonra 15TL 1 hafta sonra 10 ve diğer günler 2 TL... 10 tanesi 3 lira olan tavuk budgetler her öğünümü süslemeye başlamıştı. En kaliteli üzüm şarabıyla, litresi 4 lira olan sulu bira arasında sarhoş olma zamanı bakımından çok fazla fark vardı. Hayat güzelleşiyordu.. Hiç bir kadın ilgi göstermiyordu param olmayınca. Dırdır yoktu. güzel sözler söylemek zorunda değildim. Sürekli, ''haklısın sevgilim'', ''çok doğru hayatım'', ''harika düşünmüşsün bebeğim'' demek zorunda da değildim. Evde vakit geçiriyordum, zamanın bir an önce geçip tekrar çalışmaya başlayacağım ve şarap içebileceğim günü bekliyordum üzüntüyle. okulla, işle, sosyal medya ve televizyonla ilgilenecek kadar zamanım vardı. kitap okuyor ve alt yazılı diziler izliyordum. Hava aydınlıkken vakit çok çabuk geçiyordu. öğle saatlerinde uyanmamın bunda büyük etkisi vardı. Geceler daha zordu. uyumak korkutuyordu. Geceyi kaçırmak istemiyordum. Her gün, gün doğumuna yakın saatlerde uyuyor, 7-8 saatlik uykuyla yetiniyordum. Arada güzel kadınlarda ziyaret etmiyor değildi ama onlara kötü davrandığımdan ziyaretler giderek seyrekleşti. ''Mantıklı bir şeylerden bahsetmeyeceksen buradan hemen git'' derdim onlara. Hemen giderlerdi, mantıklı bir şeyleri yoktu anlatacak. Ne güzel filmlerden haberdarlardı ne de John Fante'den. Oysa onlarca defa Bukowski sözleri paylaşmışlardı sosyal medyada. Tanrıylada araları iyi değildi anlaşılan.. Güzel günler çabuk geçiyordu. Gözümü açıp kapayıncaya kadar bitti o sefil günlerim. Daha çok para, daha çok kadın, daha çok övgü ve daha fazla aptal insan vardı artık.

Hiç yorum yok: