30 Ağustos 2011 Salı

- 13 -

konserde hiç bir zaman arkadaşımın omzuna çıkmadım, çıkmamda. arkadaşının, sevgilisinin, kankasının ya da yanındaki herhangi birinin omzuna çıkan arkadaşım da olmadı hiç. Hatta arkadaşlarımı seçerkende önemli bir kriter olacak konserde arkadaşının omzuna asla çıkmayacak olması. Kimse birbirinin omzuna çıksın istemiyorum  ve bundan nefret ediyorum. Çok içersin ve bir süre sonra yaptıklarından pişman olabileceğin anlar gelir. Bazen düşünüyorum; acaba bu insanlarda bu anlarından birindemidir diye ama hepsi gayet ayık bilinçli bir şekilde, arkadaşlarının omuzlarında rezilliğin verdiği keyifsizlikle etrafındaki arkadaşlarının kafalarına dokunup yalvaran gözlerle ''burası hiç de sandığım gibi değilmiş beni buradan indirin'' diyorlar. Peki neyin gazıyla çıkıyorsun o tepeye. İlgi çekmek mi istiyorsun. Soyun o zaman, evet soyun. Sebebi ne olursa olsun herkes sana bakar o zaman.

Hiç yorum yok: